[NOR/SWE/DK] Ej er tilbake på Twitch, og denne gangen for GODT! Kom innom for god stemning og underholdning :D !Donasjon !Vipps <3
[NOR/SWE/DK] Ej er tilbake på Twitch, og denne gangen for GODT! Kom innom for god stemning og underholdning :D !Donasjon !Vipps <3
0 votes
6 years ago
Like this clip? Vote for it!
[NOR/SWE/DK] Eg er ENDELIG tilbake på Twitch!! Nå kjørar vi på ut 2020 med streaming! :D Kom innom for god stemning og underholdning!
[NOR/SWE/DK] Eg er ENDELIG tilbake på Twitch!! Nå kjørar vi på ut 2020 med streaming! :D Kom innom for god stemning og underholdning!
0 votes
6 years ago
Like this clip? Vote for it!
Pokemonlegenden!
Pokemonlegenden!
0 votes
6 years ago
Like this clip? Vote for it!
ka i fane top venstre
ka i fane top venstre
0 votes
Like this clip? Vote for it!
banning someone that tell him tip about twitch tos, this is the most stupid i seen
banning someone that tell him tip about twitch tos, this is the most stupid i seen
0 votes
6 years ago
Like this clip? Vote for it!
Kororoviruset(:
Kororoviruset(:
0 votes
6 years ago
Like this clip? Vote for it!
[NOR/SWE/DK] God dag med en fin nydelig dag! Husk iphonemerke stream i morgen <3 !Donasjon & !Vipps
[NOR/SWE/DK] God dag med en fin nydelig dag! Husk iphonemerke stream i morgen <3 !Donasjon & !Vipps
0 votes
Like this clip? Vote for it!