Tiimille kunniaa... :D
Tiimille kunniaa... :D
0 votes
Like this clip? Vote for it!
mise mitä vittua nää teet
mise mitä vittua nää teet
0 votes
Like this clip? Vote for it!
Jap1a ei kiinnosta vihut vittuakaa "-nyt mennään"
Jap1a ei kiinnosta vihut vittuakaa "-nyt mennään"
0 votes
Like this clip? Vote for it!
Ygy turbiinii
Ygy turbiinii
0 votes
Like this clip? Vote for it!
nyt kärähti
nyt kärähti
0 votes
Like this clip? Vote for it!
This is Sparta!
This is Sparta!
0 votes
Like this clip? Vote for it!
Patchin äänet on paljon huonommat... nää on paremmat :D
Patchin äänet on paljon huonommat... nää on paremmat :D
0 votes
Like this clip? Vote for it!